Tråd: Nybegynner
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 08:31   #1
sæterjenta
Medlem

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Akershus
Alder: 50
sæterjenta er på en erverdig vei
Question

Nybegynner

Da har jeg funnet ut at jeg skal prøve ketolysekuren, og jeg har absolutt ingen anelse om hva jeg har begitt meg ut på. Har lest en del om det på nett, og i går kjøpte jeg boka.

Det værste blir nok ikke hva jeg skal spise, men å klare å snu tankegangen. Etter årevis av og på div slankekurer/kostomlegging, eller hva man nå skal kalle disse innfallene, så er det godt festet i hodet at fett er fyfy. Så selv om mye av kostholdet på ketolysekuren virker ganske forlokkende, så FØLES det bare så utrolig feil. Kjenner hele kroppen stritter i mot og tenker at dette må jo bare føre til vektoppgang, hehe

Jeg startet gårdagen ganske greit, og tror jeg har holdt meg innenfor grensen på KH, selv om jeg ikke telte så nøye.

Er det noen som har gode nybegynner-tips til meg? Noen feller dere har gått i/ting som har vært vanskelig, og hvordan dere har løst det. Hva slags mat er greit å alltid ha i hus, slik at man har litt basic før man kommer helt i gang.

Ser også at å kjøre mann og barn på dette ikke er noe poeng, da det er enkelte KH de ville nekte å gi slipp på. Hvordan tilrettelegger dere andre det for at det ikke skal bli så mye ekstra rundt det å kjøre litt separat kost?

Ble litt mye her nå, men håper dere tilgir meg for det. Er litt ivrig

sæterjenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse - lavkarbo Svar med sitat