Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 09:36   #1
Fjasnissen
Supermoderator

Fjasnissen sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 49
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Spis Deg Slank og Ketolysekuren

Ser at enkelte bruker mat fra Spis Deg Slank.
Jeg er ikke spesielt glad i å tilbringe tid på kjøkkenet, og noen dager er det tungt å motivere meg selv til å sette i gang med avansert kokkerier når jeg kommer hjem fra jobb og trening. Det er sånne dager jeg savner frossenpizzaene mine (på med ovn, vente, slenge pizza i ovnen, vente, spise).

Det står jo på disse menyene som selges på Spis Deg Slank at de heter "Ketogen Diett Ekstrem", men ser det er melk i en del av matvarene bl.a. Er det noen som har satt seg litt dypere inn i denne muligheten, og vet om den er en grei løsning når man er lat på kjøkkenet?

Er jo litt redd for at man mister litt kontrollen over hva man får i seg, men så hadde det vært digg å ikke måtte tenke så mye på det (og at man kan få det levert på døra).

Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat