Ting skjer
Jøss, jeg startet med å legge om kosten i går morges, og jeg tror det allerede ga utslag på ketostix'n. Dvs, hele feltet ble ikke rosa, men det ble en lyserosa flekk på ca 1/3 av det. Krysser fingrene og håper jeg allerede er i ketose 
Ble foresten laks til middag i dag, med stekt squash og stekt kinakål som tilbehør. Glemte helt å lage potet til resten av familien, men de likte det jeg hadde laget Så det kan vel ikke akkurat skade om jeg lager det samme til dem som til meg selv når det er middag. Er jo for ille om jeg skulle prakket på dem masse KH når de er fornøyd uten 
Fant ut et par interessante ting på butikken i sted. Lettrømmen til Q har mindre KH enn lettrømmen til Tine, og forøvrig det samme innholdet som sæterrømmen til Tine...er det noen som vet om Q har vanlig rømme? Skulle tro at den kanskje har færre KH i såfall. Oppdaget også at Taffelost med tomat faktisk har 0 KH(??), og det samme med Gräddosten. Så nå har jeg noe som smaker litt mer enn vanlig hvitost og sammen med pepperonien som også hadde 0 KH så har jeg nettopp funnet et par ting som gir litt mer smak 
Gleder meg til i morgen, for da skal jeg ha torsk til middag..med masse meierismør og bacon Det har jeg hadd lyst til å prøve mange ganger, men har ikke gjort det fordi det blir for mye fett/kcal Dette er bare så bra altså (må fungere må fungere må fungere)
|