Tråd: Avføring
Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-10, 23:15   #34
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Avføring

Dette kan jeg virkelig ikke snakke om, men jeg må få det av hjertet likevel... så da må det bli her...
I går var jeg hos stikkedama, som satte en ny nål i punktet for galleblære. Det var vondt som fyttify, jeg så faktisk stjerner i lange tider etterpå. Men litt utpå kvelden kjentes det ut som det gikk bølger gjennom magen, nedenfra og opp (heldigvis). Og så ble resten av kvelden tilbragt på do. Med noe som minnet mer om spillolje både i farge og konsistens, enn noe annet jeg har vært borti. Utrolig merkelig, men helt klart at noe rart ble satt i gang på innsida! (Spesielt siden vekta endelig, etter å ha holdt seg på samme 100grammet i 5 uker, endelig slapp 400g)
Og den som sier at alternativ medisin er kun placebo har jeg en høne å plukke med!