Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 16:12   #19
Alvedans
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Oslo
Alder: 53
Innlegg: 21
Alvedans er på en erverdig vei

Sv: Går ikke ned, begynner å bli desperat

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Hei du desperate!

Jeg anbefaler gourmet-menyen fordi den har kun 2 skiver lavkarbobrød til frokost - resten er uten brød. For meg - som ikke gikk ned et gram etter 6 mnd på lavkarbo - ble dette løsningen! Jeg gikk ned i vekt - samtidig som jeg fikk masse tips om måltider.

Gå inn på www.spisdegslank.no og les litt hva som står der - føler du at du har prøvd "alt" - og ikke kommer videre KAN dette være noe å prøve.
JEG tror lavkarbo er for alle - men har samtidig erfaring med at ikke ALLE lavkarboretninger passer for den enkelte. Flere har prøvd flere retninger før de har funnet en som de både er komfortabel med OG som de går ned i vekt med. Spisdegslank har også en fin liten bok med tips, triks og oppskrifter. Det er denne jeg nå lager all maten selv fra

Ikke gi opp - noen av oss -inkludert meg selv er så "sære" i kroppen at vi må lete og prøve lenge før vi finner "vår" lavkarbo-retning og det tror jeg gjelder deg også!

Oppmuntringsklem sendes din vei!

Hei Nerthus!

Tusen takk for svar fra deg og, veldig hyggelig med så oppmuntrende svar, jeg kjenner liksom at jeg ikke er fullt så fortvila som jeg var i dag morges.

Jeg var innom spis-deg-slank, men slet veldig med nettsiden. Den var ganske fæl, men jeg ser de har innmari mye ferdigmat å tilby. Jeg vet ikke om jeg greide å finne gourmet-menyen, men fant i hvert fall et sted de hadde ulike menyer til passive. Det frister litt, men akkurat nå har jeg så dårlig råd at jeg ikke kan ta meg råd til det. Det blir jo en ganske stor utgift på en gang, og så syntes jeg det var veldig mye brød der (som jeg nå har bestemt meg for å droppe). Hvis økonomien bedrer seg er jeg derimot veldig interessert i å teste noe av maten derfra, så jeg sier takk for tips!

Men interessant å høre du må telle kalorier, for det leser jeg jo ellers at man ikke må på lavkarbo. Jeg har tenkt på det samme, men kanskje det er fordi jeg er så indoktrinert med fett-frykt?

Nå fant jeg i hvert fall fram til oppskrift på eggemelk og har bestemt meg for å bruke det som frokost og evt et måltid til... da får jeg i meg nok fett, vil jeg tro.

Men altså... kjenner det frister med ferdigmaten fra spisdegslank. Synes du den er god?

Klem tilbake!

Alvedans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat