Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 20:40   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Is it just in my head??

Opprinnelig lagt inn av Froskeprinsessen, her.

vel, dag nummer tre, ketosticksen er litt mer enn rosa, litt mer gammelrosa, og ånden er drepende....har rar smak i munnen hele tiden, faktisk siden jeg startet dette her
Men jeg føler meg bra, formen er fin og det virker som jeg har mer energi enn tideligere, er dette virkelig mulig på tre dager?, eller er det bare inni hodet mit alt er så rosenrødt??, synes tilogmed at når jeg kikker meg i speilet syntes jeg ansiktet mitt ikke er fullt så bollete. Uansett er det deilig å leve i denne deilige drømmen, hører jeansen min roper på meg,,,,la la:-)

Neida, det er ikke bare i hodet ditt. Og noen slipper mye vann veldig raskt og da ser jo gjerne ansiktet mindre bollete ut.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat