Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 20:17   #4024
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

*hehe* Dere er tydeligvis mye yngre enn meg. Leggiser, som vi kalte dem, var hottere enn hotters på 80-tallet! Gjerne i kombinasjon med strekkbukser og lodden pusegenser, gjerne i en eller annen neonfarge. Tilhørende hockeysveis var et must! Lekkert!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Snakk om at jeg nå fikk DET flashbacket! Hadde pulsvarmere i neongult, leggevarmere i neongult... ick! *ler* (OGSÅ på 80-tallet - på fjortis-disko på Hollywood i Trondheim... oh herlige tid...)

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

haha så gøy - hver eneste tirsdag (tror jeg det var) da jeg var 13-14 år... men jeg var jo sååå ute da... det var liksom venninna mi som var den "kule" - jeg hang bare med så godt jeg kan og syntes alt var så tja, stress med mote og musikk og gutter og sånt! Det har jo endret seg med årene da!!

Leggvarmere tror jeg har vært tilbake som mote minst 2-3 ganger siden 80-tallet ihvertfall *mimrer litt nå*

Hollywood........ mimre mimre mimre
80-talls leggings....... check
Hockeysveis - nope

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF