Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 20:49   #2
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: noe helt annet.......førerkort.....1992

Opprinnelig lagt inn av torgn, her.

Hmm...sammenhengen med lavkarbo....Kjøre til butikken å kjøpe lavkarbomat...ehh...kanskje gå.. hmm.

Vel..det jeg egentlig vil frem til. Er om det er noen som husker reglene for førerkort i 1992. Når man da hadde fått lappen, var det en midlertidig eller var den permanent? Etter 19 år har jeg mulighet til å få den igjen. Håper jeg slipper å ta den på nytt... (selv om jeg sikkert med fordel kan trenge å friske opp kunnskapene på trafikkregler. mye nytt sikkert siden 1992)

Jeg tok lappen i 93 og da var det sånn at man måtte ta fase2. Husker ikke hva fase2 gikk ut på, var det stort sett bare glattkjøring en gang til tro? Dette måtte man ta innen to år. Men før jeg rakk å gjøre det ble reglene endret så jeg slapp unna med fase1. Så i 92 var den i utgangspunktet midlertidig ja.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat