Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 22:15   #122
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av streber, her.

Angående Brownies- det var vel titti som ga meg verdens beste brownies tips. Putt røren i en form, jeg bruker en tykk kaffekopp, sett den i mikroen i 1 min hvis du vil det skal være bittelitt mykt inni, 1 1/2 min om du vil ha den helt stekt- jeg foretrekker 1 min! OG kanel er godt oppi, som jeg nevnte.

Da får jeg sende en tanke til Titti også, vet ikke hvordn det er med dere, men blir så godt humør av det kallenavnet og bildet! Du er en solstråle

Her skal jeg ha det med teskje altså...men hvor mye kanel/kardemomme har dere i røren?

Ellers er jeg veldig enig i at det er viktig å gå sakte ned i vekt. Har en kunde av meg som nå er straks i mål på ED (hun fikk meg til å begynne) og hun sier det går saktere og saktere jo nærmere målet hun kommer! Men så mye energi hun har og ser så utrolig forandret og bra ut!

Bruker mye tid på å innstille meg på mindre delmål, så jeg ikke blir skuffet! Men ikke alltid like lett....
...denne tråden her i forumet er vireklig et av DAGENS HØYDEPUNKT!!!!
Jeg har ikke alltid tid å kommentere, men herlig å lese andres

....jeg VIL og SKAL trives i bikini neste sommer...dermed BASTA

...SITTER Å NYTER ET GLASS VIN.....mmmm...