Vis enkelt innlegg
Gammel 28-10-10, 22:50   #125
Monica31
Medlem

Monica31 sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Mille89, her.

lagde nammenamm til middag idag. pasta, med god tomatsaus fra hermetiske tomater, masse stekt sopp. toppet med ruccola. mmm
i tillegg kommenterte en venninne at hun kunne se på ansiktet mitt at jeg hadde gått ned. Har ikke veid meg ennå, 10 dagen på fase en, men tydelig at det går riktig veien. Tjohei!

Så herlig å få kommentarer...det er jo bensin på vektreduksjonen
Bare nyt det! Jeg stoppet opp i beg og slutten av fase 1 pga mensen, men klarte i overkant 8 kilo likevel. Nå er jeg 600gr. unna å gå ned ti kilo, da er jeg bare i kategori "overvektig", godt med slike mål underveis!
Ønsker deg masse lykke til Mille89

Streber: jeg skal hive oppi kanel! Må bare se hvordan det blir....prøver det ut imorgen til mellommåltid/lunsj! Skal bake oreo-kake imorgen, foccassia-brød og mange pizzabunner. Da må jeg ha noe å kose meg med jeg også! Skal i bryllupsdag på lørdag....må ringe å undersøke hva de skal servere...ja ja....imorgen er det helg!
....snart en uke videre i fase 2...skal starte helgen med bozu på Elixia imorgen, badstue og salat etterpå