Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 01:14   #17
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: noe helt annet.......førerkort.....1992

Det er litt forskjell på hvor hen i landet du bor, ang hvor dyrt det vil koste deg å ta lappen. Jeg vet at mange av dem som bor i byen bruker fort 30.000 kr for å ta lappen, men da er det jo personer som ikke kan kjøre, du kan jo kjøre, sånn egentlig? Så du trenger jo sikkert ikke like mange kjøretimer som dem. For deg holder det vel kanskje med bare de obligatoriske.

Hadde du bodd i Stjørdal(i nærheten) så kan en få lappen relativt billig, da er kjøretimer og slikt gratis, hvis du søker om å få kjøretimer på HiNT, der de utdanner kjøreskolelærere... det eneste med det opplegget er at det tar tid. Jeg har søkt der (kom ikke inn nå til høsten, de tar inn 100 stk eller noe i året/halvåret) og såvidt jeg husker må en ut med rundt 3000 kr til sammen Så håper jeg kommer inn der til våren/høsten igjen, jeg har ekstremt god tid på å ta lappen..det har kanskje ikke du?

Min bror kunne kjøre før han tok lappen, pga han øvelsekjørte veldig mye, han brukte 20.000 kr. Men det du må ta nå er traffikalt grunnkurs, for å få lov å øvelsekjøre, usikker på om du må? Iallefall, du må ut med et par tusen tror jeg det var. Sånn ca.