Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 12:48   #4038
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Augustina, her.

Jeg skulle så gjerne ha skrudd ned sultfølelsen min, hvordan gjør jeg det best?

Til nå spiser jeg 15-20 karbs per dag, ofte er jeg opp i 80 prosent fett per dag. Spiser alt fra 1500 til over 2000 kcal per dag. Trener 4-5 ganger i uka. Føler liksom jeg er flink meg fettet og jeg drikker flere liter vann om dagen, så hvorfor er jeg sulten hver 4-5 time da? Det er jo en forbedring fra høykarbo (hver 2-3 time), men lell. Folk her inne går jo halve dagen uten mat uten at det er et problem. Jeg vil også ha det sånn, hehe

I VOF stod det at man burde spise lite på morgenen fordi spiser man stort gir man signaler til kroppen om at den trenger mye energi den dagen (om jeg husker rett), men jeg ser at de som spiser et par egg og en god dose bacon er de som virkelig holder seg fra frokost til middag. Er VOF litt på ville veier her?

Jeg spiser 2 egg og bacon (varierer hvor mye) til frokost, da er jeg sulten igjen rundt 1-2 tiden Spiser litt da...og på kvelden når jeg er hjemme

Men jeg trener ikke så mye som deg...