Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.
Det er vel, som det meste annet, også individuelt. Jeg holder ikke hele dagen på 2 egg og bacon til frokost. Og jeg er absolutt ikke noen stor mann på 190 cm / 150 kg bare så det er sagt... 152 cm / 53,5 kg, det er meg. Og jeg spiser nok en del flere kalorier enn Lille Gubben (179 cm / 76 kg) pr. døgn. *hehe*
Hvor mange timer holder du da? 
Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.
Jeg spiser 2 egg og bacon (varierer hvor mye) til frokost, da er jeg sulten igjen rundt 1-2 tiden Spiser litt da...og på kvelden når jeg er hjemme
Men jeg trener ikke så mye som deg...
Er vel noen timer det fra frokost til lunsj? Har i grunnen ikke spist egg og bacon til frokost annet enn i helgene, men vurderer sterkt baconomelett nå altså.
Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.
Jeg var VELDIG sulten da jeg spiste generell lavkarbo men så mye mengder jeg ville. Lå nok på kanskje rundt 30 gram karbo pr dag. Sulten konstant nesten! Etter at jeg reduserte kcaloriene (og sikkert fikk bedre sammensetning protein/fett med spisdegslank ferdigmat) forsvant ALL sultfølelse. Spiser du for lite i forhold til at du trener så mye kanskje? Husker jeg rett om du er nær normalvekta di også? Da spørs det om mer mat kan være tingen - fordi (jeg gjetter vilt her) du ikke har SÅ mye fett igjen på kroppen og når du trener så mye så må mesteparten av fettet da komme fra maten du inntar Eller? 
Ja, jeg var faktisk mer sulten når jeg spiste mer karbo, etter jeg senkte det til 15-20 holder jeg ofte litt lengre. Føler jeg spiser nok mat da, er ofte oppmot 2000 kcal, noen dager over. Så tror ikke jeg trenger å spise mer? Jeg er normalvektig ja, men skal ned i fettprosent/opp i muskler (har en fettprosent på 24, den skal ned til 20 som tilsvarer en reduksjon på omtrent 2 kilo fettmasse). Poenget var vel at jeg er så lei av å bli "ofte" sulten, og ofte fysen. Jeg vil slutte å tenke på mat, hehe. Men, det går seg kanskje til etterhvert.
Jeg vurderer, etter å ha lest litt hva du har skrevet andre steder faktisk, å gå desto lengre ned på karbene en periode. Kun for å se om det hjelper på metthetsfølelsen. For du spiste ikke rømme/fløte, men du spiser ost, kjøtt, eggesauser, etc? Jeg klarer ikke å leve så strikt lenge av gangen, men er interessant å se om det er der det ligger. Teller du kalorier nå som du er så lav på karbene?