Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Muttern_123, her.
Min første dag med lavkarbo....fikk et dillemma: Røyker og er dermed avhengig av drops! Hva kan jeg spise som ikke ødelegger opplegget??
Bare heng med andre folk som røyker. Eventuelt har tette bihuler. Funker fett 
Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.
Høhø, jeg husker også det der, det var sånn folk så ut da jeg gikk på ungdomsskolen - sammen med sånn kort frisyre med pigger i nakken. Buksene hadde gjerne splitt foran også? Jeg boikottet selvsagt hele trenden siden jeg var altfor innmari alternativ og spesiell til å iføre meg noe som ikke var svart. 
Haha, du litt er meg . Doc martens, cordbukser med sleng, cardiganer, band-t-skjorter, alt helst i svart/grått/brunt (ja, brunt, faktisk! Nå kan jeg ikke røre i brune klær med ildtang ..!). Åh, de vidunderlige vgs-dager.
Jeg går i leggiser akkurat nå, faktisk, som jeg strikka selv for mange år siden! Men jeg synes de som er sånn løse over leggen ser bad ut. Da vil jeg heller ha strikka knestrømper, to i ett. Og finkjole og boots er jo hot shit!
Men, for å ha det sagt, jeg er VIRKELIG ingen moteløve. Jeg har nesten ikke skifta stil på femten år, bortsatt fra noen glidende epoker med blomstrete polyesterkjoler og den slags.

Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
|