Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 15:52   #24
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Noen som kan hjelpe meg fort? Er så sint på meg selv.

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Kjærsten er helt ekstrem og bryr seg ikke om noe sånt, what so ever.. Han har aldri vært matforgiftet. Går det ann å bli resistent mot diverse slike bakterier? *Kommer rett fra forelesning i mikrobiologi, og har helt klart ikke fulgt med*

Det er i alle fall stor forskjell på hvor følsom mage man har, men hvorfor det er sånn vet jeg ikke. Lille Gubben spiser hva som helst og hadde glatt kjørt nedpå en kyllingfilet som hadde ligget på benken over natta. *hehe* Ikke blir han dårlig heller. Men bønner tåler han ikke, da blir det fising gitt! Det tåler derimot jeg.

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat