Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-10, 17:40   #10
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Fase 2 og vin ...

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

...he he! Jeg har kost meg med vin fra torsdag forrige uke, hver dag i helgen og på mandag og idag til middag! Det er herlig! Alkohol i vin er såpass lite at det meste blir brukt opp i varme...ikke noe fy fy i det hele tatt! Jeg går også ned i vekt. På lørdag drakk jeg til og med to store glass rødvin (alle rødvinsglass er ikke like akkuratt...)!

Drikk i vei og kos deg med et glass. Det holder nå når man har vært så lenge uten! Her går det i chablis og mindre fruktige rødviner...er litt på Italia og Valpollicella distriktet

Høres nydelig ut. Jeg elsker å ta et glass vin når det endelig er fredag og jeg står og lager taco til alle gutta mine. Men jeg er så redd vekta skal stoppe opp....men kanskje prøve et lite glass hvit siden det er helg og halloween. Jeg har bare hvit liggende, mest glad i rødt, hvertfall på denne tiden.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat