Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 19:52   #1
mam
Seniormedlem

mam sin avatar

Medlem siden: Aug 2004
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Lavkarbo for vimsete mennesker som alltid er sent ute

Hei, jeg er på dag 2 av Skaldemann.

Jeg ser allerede at mitt problem kommer til å bli det at all mat må lages fra bunnen av, og at en må ha med noe. Jeg er håpløst uorganisert. Jeg er ikke så glad i å lage mat. Jeg gjør ting i siste liten. Jeg er ofte uopplagt og har vondt overalt, det gjør det ikke enklere å styre på kjøkkenet.

Eggemelkoppskriften har "reddet" meg så langt. Den inneholder bare smør og egg, og er rask å lage, ikke steking eller koking.

Leser oppskriftsdelen her, og det virker som om "alle" elsker å lage mat fra bunnen av og alltid har med imponerende matpakker. Er det noen andre som er sånne slappfisker som meg, og hvordan tackler dere å være hjemmefra uten noe medbragt lavkarbo? Hva kan man rive med seg i farten? I dag ble det en stor bit hvitost på Ikea. Jeg vet ikke hvor mye stivelse kjøttbollene og pølsene deres inneholder, og hadde ikke lyst til å spørre i disken, siden det var kø. kø. kø.

Jeg tenkte å redusere mitt inntak av kunstig søtningstoffer, jeg vet ikke om smoothies er så bra å basere flere måltider om dagen på? Det går vel an å lage smoothies uten Splenda ellen Natreen, bare litt bær. Men Skaldeman har ikke spesielt mye karbo.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat