Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 20:50   #1
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Jeg ble dumpa i går ...

Det kom som lyn fra klar himmel...min drømmemann som jeg har vært sammen med i 2 år dumpa meg altså i går. Det gjør så inderlig vondt, at jeg klarer ikke tenke på annet... Jeg må på et vis prøve å holde fokus på jobb. Jeg jobber nattevakter hele helga. Det var fryktelig vanskelig å jobbe i går, hadde bare lyst til å gråte...

Når det kommer til mat, så eier jeg ikke matlyst overhodet... Jeg har egentlig ikke spist ordentlig siden torsdag... Jeg vet at det ikke er bra, men jeg har ikke sjans. I går spiste jeg en osteskive med majones før jobb, klarte ikke få ned mer...i løpet av natta på jobb spiste jeg en neve mandler. Men, jeg drakk en stor kopp te med fløte, og en kopp kaffe med Cocosa og fløte..så fett fikk jeg jo i meg.
I dag har jeg ligget i senga hele dagen. Har ikke orket tanken på å stå opp..Nå må jeg på jobb, så jeg er oppe. Orker ikke lage mat, er heller ikke sulten. Har tvunget i meg en Atkinsbar nå, og en stor kopp kaffe med masse cocosa og krem... Var ikke lett å få ned, men noe MÅ jeg jo få i meg..
Håper ikke dette ødelegger altfor mye for vektnedgangen min.. Har jo ei hel lang natt på jobb foran meg, så jeg må prøve å få i meg noe...

Ah...dette er det verste jeg noen gang har vært med på..trodde virkelig at jeg hadde funnet THE ONE, også kommer dette slaget i trynet

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat