Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 21:00   #2
aliasdictus
Medlem

aliasdictus sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Bergen
Alder: 46
aliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvelaliasdictus er en juvel

Sv: Hvordan få ned fettmassen mest effektivt?

Jeg har testet meg mange-mange ganger på inbody. Noen ganger har jeg forsøkt å teste, så trene og så teste på nytt, mens andre ganger har jeg kjørt en retest etter å ha hevet nedpå noen dl. vann. Det fucker opp resultatene litt, spesielt å drikke vann. Det blir registrert som økning i visceralt fett. Men jeg synes fortsatt inbody er en veldig god test, og hvis man passer på at rammefaktorene er mest mulig like mellom hver gang man tester, så får man jo resultat som sier noe om utviklingen...

Du kan jo prøve å få i deg godt med essensielle fettsyrer, det har jo en god effekt på fettforbrenningen. Spiser selv Udos, enkelte mener at animalsk er bedre, men der finnes det argumenter begge veier. Udos er i hvert fall produsert på en måte som gjør at kvaliteten ikke forringes.

Jeg får alltid i meg litt proteintilskudd rett etter trening. Er det en stund til jeg skal spise, tar jeg en litt større shake. Gir bedre effekt av treningen, og bedre effekt av trening vil si mer muskler og bedre forbrenning

Hvis du vil bygge muskler kan du prøve å trene med fokus på å få "pump" i musklene. Og så kan det være smart å avslutte øktene med noen raske sprint-intervaller for å øke bruken av de raske muskelfibrene, noe som også er en fordel for muskelbygging