Vis enkelt innlegg
Gammel 30-10-10, 23:44   #20
Fofa
Seniormedlem

Fofa sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Alder: 45
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Ja, Solange, du har rett i at jeg bare går på autopilot for tida...Kjenner meg egentlig litt "borte", kan ta meg selv i å bare bli sittende å stirre ut i lufta... Jeg føler vel egentlig at jeg bare eksisterer på et vis
Jeg skal gjøre ferdig denne helga nå, det er første prioritet. Når jeg får litt tid til å summe meg, skal jeg involvere mine nærmeste. Har heldigvis et godt nettverk. Når jeg er blant folk er jeg veldig god å "holde maska", og nettopp derfor har jeg behov for å snakke ut med de jeg er glad i..det kan kanskje hjelpe litt på.

Helene M, han sa at han "trengte litt tid", vet ikke helt hva han mener med det....men jeg tenker sånn at dersom han er kommet til den konklusjonen at han trenger å "tenke over" forholdet vårt, så er det nok dessverre over...MEN, som jeg allerede har skrevet, så har jeg et liiite håp... Han har vært i en svært stressa hverdag de siste mnd, og har egentlig ikke hatt noen som helst tid til seg selv...aldri hatt tid til å "hente seg inn"..så forhåpentligvis trenger han bare litt tid for seg selv, før han til slutt innser at han ikke kan leve uten meg... Men som sagt..pr dags dato er det slutt

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat