Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 02:32   #4
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Tror dette blir løsningen for meg.

1 ukes stillstand på vekta er ingenting å skrike over. Vekta går i rykk og napp og dette er ikke ett platå. Ett platå er når vekta har stått stille i minst 4 uker, og man trenger strengt tatt ikke gå på strengt regime før etter dette.

Du har kun 8-10 kg å gå ned. Lavkarbo er vektregulerende og det kan hende kroppen din ikke er enig at du trenger å gå ned disse kiloene, og dermed sier stopp, men det vet du ikke før du havner på ett platå.

Om du vil kutte ut kjente partystoppere og se om det hjelper er helt og holdent din sak, men jeg vil gjerne advare deg om at å spise mindre energi og trene mer vil medføre at kroppen din vil klamre seg til det ekstra av fett den har. Å kutte søtningsmidler er uansett ingen dårlig ide, så det kan du sikkert helt fint kutte uten videre om og men uansett

Mitt personlige råd til deg er å glemme alt det du skrev om kutting av diverse partystoppere og energikutt, bortsett fra søtningsmidler og heller spise mer fett. Fett trigger fettforbrenningen.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat