Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 09:14   #3
Augustina
Seniormedlem

Augustina sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 41
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvordan få ned fettmassen mest effektivt?

Opprinnelig lagt inn av aliasdictus, her.

Jeg får alltid i meg litt proteintilskudd rett etter trening. Er det en stund til jeg skal spise, tar jeg en litt større shake. Gir bedre effekt av treningen, og bedre effekt av trening vil si mer muskler og bedre forbrenning

Hvis du vil bygge muskler kan du prøve å trene med fokus på å få "pump" i musklene. Og så kan det være smart å avslutte øktene med noen raske sprint-intervaller for å øke bruken av de raske muskelfibrene, noe som også er en fordel for muskelbygging

Proteintilskudd, har hørt at det egentlig bare er å kaste penga ut vindu jeg da, og så liker jeg ikke proteinshakes (jeg har proteinpulver, får bare vondt i magen av det). Noe annet jeg kan spise som er like bra? For tiden spiser jeg ofte en neve nøttet etter trening, men det er jo mer fett enn protein.

Ja, det har jeg alltid lurt på, hvordan får man mer pump i musklene?

Og sist, er det ikke dumt å blande styrke og kardio? Har hørt at da sender man ulike signaler til kroppen (styrke = vokse, kardio = krympe)? Jeg bare lurer altså, for hvis å ta et par sprinter på slutten er et bra triks skal jeg sannelig gjøre det

Takk for tipsene dine altså, setter stor pris på at du deler dine erfaringer

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat