Sv: Lavkarbo for vimsete mennesker som alltid er sent ute
Takk for svar. Jeg er glad for at jeg bestemte meg for å starte på en fredag. Hadde jeg startet på mandag som de fleste gjør, hadde jeg fått "trøkket" når jeg stresser med jobb.
I dag hadde jeg en skikkelig "low" dag. Jeg sov dårlig og våknet med vondt i skuldrene og nakken. Det var godt at jeg ikke lot den dårlige samvittigheten presse meg til å bli med i svømmehallen. Du skulle tro det er godt for smertefull nakke, men ungene er så gira at man ikke får de ut før det er gått timer. Sist jeg var i svømmehallen var jeg mye verre dagen etter. Isteden lagde jeg denne godbiten: http://lchf-bloggen.blogspot.com/201...pannekake.html
Å du hildrande du, så godt! Etter å ha spist et stykke av den og drukket masse vann og te, så ser jeg lysere på livet. Jeg har nok til matpakke resten av uka. Eller 3-4 dager hvis jeg er bortpå og tar litt kveldsmat... 
Og så gikk jeg løs på søndagsmiddagen. 1 kg kjøttdeig og 400 g medisterdeig, krydret godt og spedd med kremfløte og snurret en baconstrimmel rundt hver kjøttkake.
|