Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-10, 19:33   #1544
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hva skal du ha til middag i dag-tråden!

Siden jeg har lagt igjen pengebok med bankkort hos kjæresten 5 mil unna så har jeg for tiden "man tar det man har"-måltider. Jeg har lånt litt penger av guttungen så jeg fikk kjøpt en kartong fløte bl.a. Har endevendt fryser og skap og i dag ble det:

torskefileter stekt i ovnen med en saus av fløte (1 dl), sennep og karri og etter et kvarters tid hadde jeg oppi en dæsj tomatsaus av soltørkede tomater blandet med litt olivenolje og lot det stå et kvarter til. (200 grader) Stekte så en halv pose frossen wokblanding i smør under lokk. Helte grønnsakene på fatet, la på fiskestykkene og helte sausen over. Å gurimalla så godt det ble!!!!!

Lavkarbo er så kjedelig og fantasiløst altså!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)