Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(
Tusen takk alle sammen!! Dere er så gode!!
Jeg er sånn at når jeg har det tungt, og er trist, så kan jeg klare å holde maska til en viss grad. Men når jeg snakker med noen jeg er glad i om det, så sprekker jeg totalt, og klarer aldri å holde tårene tilbake. Og setter jeg først igang å gråte, så kan jeg holde på i flere timer. I og med at jeg må forholde meg seriøs på jobb, så har jeg unngått å snakke med venninnene mine enn så lenge. Jeg har sendt dem sms og fortalt nyheten, men har bedt dem om å ikke ringe før i morgen. Jeg kan ikke møte opp på jobb med rødsprengte øyne..
I og med at jeg "slipper" å snakke med noen her inne, så er det en mye lettere måte for meg å kommunisere på akkurat nå...
Jeg har bare ei natt igjen på jobb nå før noen fridager, så i morgen åpnes nok krana her for fullt.... Huff..dette er virkelig tungt.
Selvfølgelig har jeg grått i løpet av helga hjemme for meg selv..men jeg har på et vis klart å begrense det... Det kjennes helt merkelig ut, men det er nesten som at jeg ikke tror dette har skjedd før jeg snakker høyt(ikke bare inni mitt hode) om det til noen.
I går natt spiste jeg 4 stk ostekjeks på jobb, med masse pålegg, meierismør, agurk osv..så jeg fikk i meg MASSE fett der. Ellers har jeg bare spist mandler og drukket kaffe med fløte og cocosa. Er temmelig sikker på at selv om jeg har spist minimalt, så har jeg fått i meg nok fett.
Nå sitter jeg her og drikker en cocosakaffe med fløte, spiser litt paranøtter og litt fetaost. Jeg vet at dette ikke er et fullverdig kosthold, men akkurat nå driter jeg i det... Har fått i meg fett, så jeg har ikke vært sulten. Har også drukket endel, så det får bare gå seg til.
Herregud hvor mye jeg savner gutten min....det er bare totalt uvirkelig!!!! ahhh