Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 08:41   #535
Mailin
Medlem

Mailin sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Stavanger
Mailin er på en erverdig vei

Sv: Maistarternes veietråd!

Opprinnelig lagt inn av Mammamiia, her.

Håper det står bra til med dere maiveierne, - både med den gravide og den influensasyke.

Her er det litt sånn derre..... *sukk* ..... tungt om dagen, - vekta har gått opp siden sist, nå ligger den 900 gram over minstenoteringen, - men den har vært høyere. Mensen har ENNÅ ikke vist seg, 7 uker idag siden sist. (men jeg skylder på overgangsalderen for min del, - er jeg gravid så er det en viss kirurg som skal få så øra flagrer. Hehe.) Vi skal til syden neste onsdag og da skulle jeg helst slippe......... (får kjøpe piller!)

Jeg har vært fysen på snop i hele helga, - så jeg må innrømme at det har gått med endel sjokolade (Cloetta og Sukkerfritt) samt bacongull. Alt lovlig, - men så var det dette med mengden da...... Og i går lagde jeg meg kakao av kokosmelk. Nammmm! Så helga har vært en eneste gedigen orgie i "lovlig" utskeielser. Eplecider og rødvin også... Jaja. I dag er det mandag, ny uke, ny måned og blanke ark! (Og gubben kommer hjem fra Nordsjøen! Hurraaaa! )

Ha en super uke, jenter!

God morgen jenter! Ny uke, nye muligheter! Joda alt står bra til her! Har hatt en rar uke, full av glede og bekymringer, litt murringer og rare følelser i magen, oppkast og vonde pupper. I dag virker det som alt dette er forsvunnet, og det bekymrer meg jo også.... Var liksom greit å kjenne på at noe skjedde der inni. Men, det meste er vel helt normalt når det gjelder svangerskap...

Har begynt å lese den boka endelig ikke-røyker for kvinner av allen carr, har kommet litt over halvveis så snart er jeg ikke-røyker, det gleder jeg meg veldig til

Så gleder jeg meg veldig til rundt 10.desember da reka er 12 uker!

Mammamiia: det går nok nedover igjen snart, bare vent og se! Du har jo gått nedover jevnt og trutt nesten hver eneste dag i det siste, det er jo helt typisk at du går litt opp igjen da...

Overgangsalderen?? Hvordan vet man hvis det er det?

Lykke til og vær ekstra flink denne uka da!

Mailin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiet Svar med sitat