Sv: Maistarternes veietråd!
Opprinnelig lagt inn av Mailin, her.
Overgangsalderen?? Hvordan vet man hvis det er det?
Ja si det du..... det skulle jeg gjerne visst og. For min del så henger jeg det på den knaggen i og med at jeg er 48 år Veldig uregelmessig i det siste, - og så var det dette med hetetokter da..... Søstrene mine hadde overgangsalderen på en onsdag, - jeg krysser fingrene og håper jeg får det like lettvint. :P Men de "varmebølgene" jeg har av og til om kveldene kan jo komme av den ketogene kosten og?? (tar veldig lett til tårene for tia og.... Hm, noe skjer ihvertfall..)
Om noen med litt erfaring ser dette så er jeg veldig glad for svar på dette altså :P
Du har helt rett, Mailin, - ingen svangerskap er like. Og ikke alle blir like plaget med kvalmen. Jeg har hatt det utrolig lettvint i mine 4 svangerskap, - lite kvalme, kun noen få uker med lett kveldskvalme egentlig... Så nyt det, - og takk høyere makter for at du ikke ligger og spyr 24/7!
At det murrer og strekker seg i magen er jo helt naturlig, tenk så store forandringer som skjer der nede! Sener og muskler strekkes, og et helt nytt lite menneske formes. Det er et like stort mirakel hver gang!
Kjempeflott (både for deg og babyen) at du prøver å bli røykfri!!! Kanskje du kan bruke forumet for å bli kvitt røyken istedet for kiloene i tiden framover?? Så skal vi backe deg opp så godt vi kan.
Nå skal jeg gå og pøse innpå med vann her...... SKAL se 69,9 før jeg drar til Gran Canaria! NEMLIG!!! :P

Sist redigert av Mammamiia : 01-11-10 kl 11:06.
|