Noen her som kun bruker turgåing som trening?
Hei Jeg begynte på ketolysekuren i forrige uke, og synes så langt det går bra. Må bare lære mer om denne typen mat, så jeg får litt mer variasjon.
Det jeg sliter mest med er motivasjon til å røre meg nok. Jeg bor langt fra treningsenter, og er generelt ikke så glad i det heller. Så for meg er det å gå tur med hunden i skogen det jeg helst gjør. Meeeeen...nå er hunden så heldig at han kan gå mye fritt ute uten bånd her vi bor, og er egentlig ikke så avhengig av at jeg går tur. Fint for han, men alt for lettvint for meg! 
Er så alt for lett å komme med unnskyldninger...kaldt, vått, må henge opp klær, må begynne på middag, må spise mat, må ta en dusj, skal gjøre det snart....må bare...
Skjønner ikke hvorfor det skal være slik. Har jo egentlig greit nok med energi, men... noen som kjenner seg igjen??
Noen som har lyst til å være med å dele sine turer her på tråden? Hvor man går, hvor lenge...kan jo faktisk være mye morro/fint å fortelle fra en tur noen ganger, og noen ganger trenger man kanskje bare å tømme sin frustrasjon over dårlig form og dårlig vær.
Akkurat nå så har ikke jeg så veldig mange GODE unnskyldninger, så etter å ha postet denne tråden skal jeg faktisk finne yttertøyet mitt å komme meg ut 
|