Opprinnelig lagt inn av LineJM, her. rusla inn her og det neste jeg gjorde var å ta fram strikketøyet om jeg blir ferdig så skal svogern få skjerf til jul. Jeg har på en måte "oppdaget" strikking i år. Plutselig var det morsomt å holde på med Har hatt kontinuerlige prosjekter siden juli og har faktisk gjort ferdig en bukse til nevøen også Hekler litt også, særlig votter. Jeg strikker for løst til å få til ting med 5 pinner de bare sklir ut av maskene....... Noen flere her inne som er på Ravelry.com? Der er mye snacksy håndarbeid.
Opprinnelig lagt inn av LineJM, her.
rusla inn her og det neste jeg gjorde var å ta fram strikketøyet om jeg blir ferdig så skal svogern få skjerf til jul. Jeg har på en måte "oppdaget" strikking i år. Plutselig var det morsomt å holde på med Har hatt kontinuerlige prosjekter siden juli og har faktisk gjort ferdig en bukse til nevøen også Hekler litt også, særlig votter. Jeg strikker for løst til å få til ting med 5 pinner de bare sklir ut av maskene....... Noen flere her inne som er på Ravelry.com? Der er mye snacksy håndarbeid.
Har du prøvd å strikke rundt med to rundpinner i stedet for 5 pinner? Det passer deg kanskje bedre? Eller det som kalles Magic loop? Da bruker du en laaang rundpinne i stedet. Jeg er også på Ravelry