Sv: Maistarternes veietråd!
Hei jenter
Jeg har lagt bak meg en helg full av ulovligheter - dvs, jeg har spist litt godteri. Litt smågodt på lørdag og litt smågodt på søndag. Har hatt fullt halloween-fokus i helga, med halloweenparty for snuppa og venninnene hennes i går - veldig moro, men farlig fullt av fristelser.
I dag stoppa vekta på 75,5 - dvs 800 gram mer enn minstenotering + at jeg garantert er ute av ketose og må bruke litt tid på å komme inn igjen. Var det verdt det? NEI!!! Har jeg lært??? Antageligvis ikke. Det kan virke som om jeg sånn ca hver sjette uke får et sånt karbokick, det er ihvertfall ca 6 uker siden sist. Men jeg lar ikke dette knekke meg, nå er det på'n igjen, og de 800 grammene skal snart være en saga blott.
Mammamiia, du er superflink, du klarte å holde deg til lovlig godt, skulle ønske jeg hadde klart det - hadde tilogmed laget sukkerfri marsipan som jeg kunne kose meg med, men men. Sikker på at du kommer til å klare 69,9 før du reiser
Mailin; kjenner meg så igjen i det du skriver - jeg husker begynnelsen på svangerskapet mitt, alle spørsmålene jeg hadde og hver kvalmebølge som var en bekreftelse på at jeg fortsatt var gravid Kvalmen og jeg utviklet et slags hat/kjærlighetsforhold Så bra at du slutter å røyke, det gjorde jeg og da jeg ble gravid - selvom jeg begynte igjen etterpå, så er det godt å vite at jeg klarte det da jeg ikke bare var ansvarlig for meg selv Dette klarer du, er enig med mammamiia - bruk forumet, vi skal støtte deg vi
Ha en god dag Nå skal jeg og finne en bøtte vann og helle innpå 

Totalt 17,5 kg fra mai-10 til august-11 - klar for 15 til.
|