Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 18:25   #45
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Det er det jeg og tenker..at dersom han får den tiden han trenger nå, og innser at han savner meg, så vet jeg ihvertfall med 100% sikkerhet at han VIL være min.
Skulle utfallet bli det mosatte...huff, nei...det klarer jeg ikke tenke på. Jeg ser det egentlig ikke som et alternativ nå...jeg kan bare ikke det...for da er det nesten som jeg sier til meg selv at jeg har gitt opp...og DET har jeg ikke.
Lenge leve håpet

Først en klem! Sambo dumpet meg også en gang for lenge siden..
Jeg lot ham få den tiden han trengte... Det gikk et par uker og plutselig var han tilbake! Siden har det vært bare fryd og gammen . MEN skulle utfallet blitt det motsatte, ja da vet jeg at jeg ikke kunne gjort noe mer... jeg kunne jo ikke tvinge ham til å være hos meg...

Krysser fingrene for deg!