Heisann Kjenner meg veldig godt igjen i tankegangen og orken din Jeg varierer litt da: 1. Går tur. Tar alltid utgangspunkt i å gå raskt i en halvtime som er anbefalt av Torkil, men som regel så ender jeg med å gå i 1-1,5 time når jeg først er igang.. det er derfor jeg alltid "tvinger" meg selv ut siden jeg vet at når jeg først kommer igang så er det deilig. Har ALLTID musikk på ørene da 2. Zuuuumba. Nok en gang - jeg tar utgangspunkt i å ta den korteste økta, men ender alltid med å ta en til, og det er så MORSOMT 3. Ellipsemaskin/crosstrainer har jeg investert i her hjemme som jeg trener på minst en halvtime, og så blir alt over en bonus 4. Vekttrening. Siden jeg har bekhterev så får jeg gratis fysio, noe som innebærer muligheter til å trene med vekter der de dagene jeg er sykemeldt. Hørtes ut som jeg trener voldsomt mye, men jeg trener langt fra hver dag.. forrige uke så ble det en økt på mandag, og så vant latskapen over meg fram til fredag, men da trente jeg også på lørdag og søndag. Går litt i rykk og napp igrunn..