Vis enkelt innlegg
Gammel 01-11-10, 23:47   #23
Lemen
Seniormedlem

Lemen sin avatar

Medlem siden: May 2006
Alder: 45
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Utredning for undervekt - hvor lang tid før man får svar på blodprøver?

Ikke noe særlig det her nei. Men jeg har også det inntrykket som du skrev lenger oppe her, vi er omkoblet og har et annerledes tarmsystmen, og når man har så kort tarm så tar man ikke opp så mye næring som en normal person gjør av fettrikt kosthold. Vet du hvor mye av tarmen din som er koblet ut? Jeg har tatt en Distal GBP, dvs mer tarm enn vanlig, så jeg tåler enda mindre fett enn ved vanlig GBP.

Er du like flink til å fokusere på protein-inntaket som du var da du var nyoperert?

Tenkte å tipse deg om et svensk firma som heter www.skandiet.se, de har næringsdrikker som de selger til de som er vektoperete. (Har kjøpt kakao og cappuchino, ikke veldig gode, men helt ok.) Se på siden deres, og så videre under viktoperation.

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat