Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 08:42   #4
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: 100% Sjokolade?

Syns det hørtes ganske utruleg ut at ein 100% sjokolade kunne smake fantastisk. Eg har nettopp brukt opp min 90% og det var litt for mørkt til å vere ordentleg godt, enn mindre fantastisk. Denne 90%'ern var forøvrig eit sveitsisk produkt (Lindt & Sprüngli) og kjøpt i Sverige, men Lindt har også norsk distributør (Valora Trade Norway). Har ikkje sett så veldig stort utval av ekstra mørk / noir sjokolade her i Norge, det går sikker an å få tak i både det eine og det andre, men stiller meg litt tvilande til at det tas inn på regelmessig basis i alle fall... Marknaden for ekstramørk sjokolade kan ikkje vere så enormt stor. Du vil i alle fall finne det på nett, der finn ein jo omtrent alt

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat