Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 15:22   #5
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere?

Man må gjerne telle kalorier om man har fryktelig lyst til det.

Det kan godt hende at noen må holde seg unna visse matvarer rett og slett fordi de inspirerer altfor høyt energiinntak uten at det "merkes", hvis man feks spiser veldig mye nøtter og ost - men for de fleste dreier det seg om matvarer som får vektnedgangen til å stoppe også når kcal-totalen ligger innenfor et normalområde. Jeg kan feks spise 1300 kcal som dagsinntak og ikke gå ned i det hele tatt hvis kosten har inkludert mer enn et par skjeer fløte. Andre har det slik med så tilsynelatende "uskyldige" ting som tomat eller brødvarer laget av kli/frø.

Jeg synes forresten det er litt utrivelig med sånne "sparkende" kommentarer mellom lavkarbere som ser forskjellig på ting, feks dette med kalori-telling.

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat