Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 16:59   #7
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Erru gær'n?

Må ikke komme her på forumet og snakke om kalorier og kalorikontroll (selv om det er mange av oss som må praktisere det) for da kommer "vi-teller-ikke-kalorier-vi"-politiet og tar deg FNIS Og nå tar de sikkert meg pga av denne kommentaren, wheee hører de kommer trampende....
Har faktisk tatt opp dette ved et par anledninger, at vi kan få i oss alt for mye kalorier for mange partystoppere er veldig energirike, og gudhjelpemeg for noen kommentarer jeg har fått. Og sånn en drittslenging fra mange. Hadde egentlig sluttet å blande meg i slike diskusjoner for det ble ofte så ufint, men nå klarte jeg ikke å dy meg gitt

Ellers er jeg enige i dine tanker rundt dette, noen av oss må kontrollere energiinntaket. Og når det gjelder kunstig søtning (tilnærmet 0kcal) som partystopper: Vel, ordet kunstig forklarer jo kanskje en del? Kroppen min går helt bananas når jeg drikker cola zero og det trigger sultfølelsen min noe helt enormt.

Men altså kalorier har ingenting å si, det bare er sånn uten av vi helt vet hvorfor

Virker som vi har samme oppfatning ja,og du har vel rett i at det lønner seg å være forsiktig med å snakke om kalorier

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat