Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-05, 16:06   #4
MHM
Ikke flink, men god...;-)

MHM sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Hedmark
Alder: 50
MHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastiskMHM er bare helt fantastisk

Jammen Nille....

Jeg tror ikke skjemaet er ment for å dytte potensielle kunder vekk fra dr. Lindbergs. Utgangspunktet er nok at en person trenger hjelp, men lurer på hvordan. Skjemaet er for å skille mellom behov for kurs og individuelle konsultasjoner, om du trenger lege, psykoterapeut, fysioterapeut eller ernæringsfysiolog, eller eventuelt et matlagingskurs. Hvis du hadde svart "nei" på ønske om å gå ned i vekt, så tipper jeg eneste forslag som hadde kommet opp for deg var et matlagingskurs.

En time hos ernæringsfyiolog er jo ikke tung terapi, men noe noen og enhver kunne ha nytte av. Skjemaet kunne jo ikke vite at det snakket med selveste NILLE-guruen vår... Jeg mener; det er ingen spørsmål der om du er kostholds-kyndig eller ei, så de forutsetter nok at de som fyller ut skjemaet ikke er "utlært". Jeg synes ikke det er feil at du har anbefalt nye lavkarbo-folk å fylle det ut.