Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 18:24   #1
mamz
Medlem

mamz sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Alder: 57
mamz er på en erverdig vei

Trenger litt hjelp ang min mor....

Min mor er 62 år og overvektig, hun er nok rundt 115-120 kilo og ca.160 høy.....hun er deprimert og bryr seg ikke om noe, spiser kaker, sjokolade og bananer flere ganger om dagen...jeg har prøvd å slanke henne flere ganger, med Grete Roede opplegget, hun har fulgt det litt, men faller fort tilbake til gamle "synder" ...dessverre.....hun er bare 62 år og jeg synes det er ille at hun sitter bare inne og har problemer med å gå. Det er rundt magen hun er tykkest, bena er ganske slanke. Viste henne en artikkel fra Allers i dag, ei som slanket seg på lavkarbo, og lever slik og jeg sa at det er dette jeg holder på med....og jeg sa at jeg ønsket at hun skulle prøve også slik at det blir litt lettere for henne, kanskje hun kommer seg litt ut osv, men hun har jo mange unnskyldninger...høyt kolestrol og triglyserider, astma....jeg sa at hun måtte høre med legen sin i alle fall. Jeg kunne fulgt henne godt opp om hun ville prøve, for jeg ønsker henne et bedre liv enn det hun lever nå, pappa var enig med meg

Hun må jo ville dette selv, jeg tror ikke hun lever så lenge med den livsstilen hun lever i dag, ligger/sitter på sofan hele dagen, puster tungt, røyker hele tiden og spiser usundt, er bekymret for henne nesten hele tiden......
Hun vet veldig lite om slanking. Hva tror dere...vet det er mange her med mye kunnskap om dette, vær så snill å kom med råd til meg

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat