Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-05, 16:22   #5
Nille
Administrator

Nille sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Alder: 68
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Joa, kjære MHM, jeg forstår etterhvert at det er det som menes med den siden. Men om jeg forstår det slik jeg gjorde, dvs. at jeg hadde ventet å få svar som f.eks.

Vi anbefaler deg å lese boka...... (også evt. hvilken bok/bøker som passer best for meg) for å sette deg inn i filosofien..... også f.eks. Les gjerne mer "her" og og "her" for tips og ideer.... ( fsjempli )

- siden jeg har svart at jeg klarer meg selv og stort sett ønsker å forebygge sykdom og gå litt ned i vekt, er det jo nærliggende å tro at andre også oppfatter det slik. Og så tenker de at "nei, dette blir for vanskelig" - og så prøver de Grode isteden ? Er ikke det logisk da ? Måtte jo være mye bedre å svare de som klarer alt sjøl at de kan lese boka... eller ??

Nåja, det var bare mitt inntrykk at det liksom plutselig ble veldig vanskelig å følge Lindberg... for da må du til ernæringsfysiolog.......