Joa, kjære MHM, jeg forstår etterhvert at det er det som menes med den siden. Men om jeg forstår det slik jeg gjorde, dvs. at jeg hadde ventet å få svar som f.eks.
Vi anbefaler deg å lese boka...... (også evt. hvilken bok/bøker som passer best for meg) for å sette deg inn i filosofien..... også f.eks. Les gjerne mer "her" og og "her" for tips og ideer.... ( fsjempli )
- siden jeg har svart at jeg klarer meg selv og stort sett ønsker å forebygge sykdom og gå litt ned i vekt, er det jo nærliggende å tro at andre også oppfatter det slik. Og så tenker de at "nei, dette blir for vanskelig" - og så prøver de Grode isteden ? Er ikke det logisk da ? Måtte jo være mye bedre å svare de som klarer alt sjøl at de kan lese boka... eller ??
Nåja, det var bare mitt inntrykk at det liksom plutselig ble veldig vanskelig å følge Lindberg... for da må du til ernæringsfysiolog.......