Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 19:42   #12
Kari Marita
Seniormedlem

Kari Marita sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Nord-Trøndelag.
Kari Marita er en juvelKari Marita er en juvelKari Marita er en juvel

Sv: Partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg telle kalorier, jeg gjør det ikke for det jeg har så lyst til det. Og det er maaange med meg som har det sånn, det er bare det at få av de tør og inrømme det her på forumet for da får de virkelig høre hvor feil de tar. Hver gang jeg står frem med dette synspunktet får jeg masse PM hvor jeg får takk fra folk som ikke tør si noe selv, derfor kom jeg med en sparkende kommentar. Og får selv masse sparkende kommentarer for å å nevne kaloritelling. Er forresten ikke for mye mat nevnt somn en viktig partystopper eller for mye energi/kalorier om man vil??

For øyeblikket lever jeg på nesten bare fett og proteiner, og i følge de fleste her inne skal man jo da gå ned i vekt?? Vel jeg må fortsatt kontrollere hvor mye jeg får i meg for at det skal vise på vekta. Jeg kan spise hva jeg vil så lenge jeg holder energiinntaket nede, men ikke for lavt for da går kroppen til streik å tror det er hungersnød. SÅ det er ikke likt for alle, men nevner man kaloritelling her inne på forumet blir det jo nærmest lynsjestemning jo.

1500-2000 kcal er ikke sarebluss for meg ihvertfall,jeg slanka meg på 1300-1500 kalorier på en annen kur,ikke lavkarbo ,og gikk ned 40 kilo.Trena gjorde jeg å.Sparebluss er vel når en kommer ned i ca 800-1000 kcal.Forstår ikke hva som er galt med å regne kalorier på en lavkarbokur når det virker for mangeHovedsaken er vel at en går ned i vektSå får vel hver å enkelt gjøre det som passer dem.Er glad det er flere som er enig

Kari Marita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo. :) Svar med sitat