Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 20:10   #13
Rin
Seniormedlem

Rin sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 40
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Partystoppere?

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Jeg telle kalorier, jeg gjør det ikke for det jeg har så lyst til det. Og det er maaange med meg som har det sånn, det er bare det at få av de tør og inrømme det her på forumet for da får de virkelig høre hvor feil de tar.

Ja, jeg betrakter også kaloritelling som et godt hjelpemiddel og en grei pekepinn. Altså, jeg tror det ofte understrekes at kaloritelling ikke skal være nødvendig i forumtrådene både fordi det hele tiden dukker opp mange nye som ikke er "godt vant" med kostholdet ennå, og fordi ganske mange har et veldig sårt forhold til "spis mindre"... men selvfølgelig er ikke det som er riktig for én, det samme som er riktig for en annen. Da jeg skrev "om man har lyst til det" mente jeg i hodet mitt at ja, selvfølgelig kan kaloritelling være hjelpsomt for de som vet at det for dem ikke medfører flere ulemper (stress, forvirring) enn fordeler... men det var en leivete formulering, beklager!

Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat