Sv: Novemberskravletråden til 30+
Heihei! Jeg vil også være med her!:-) Kort historie: har tidligere gått ned 26 kg på ketolyse, men etter en sykdomsperiode så raste jeg opp igjen og la på meg 39 kg skremmende fort.... Så nå skal jeg altså ned 39 kg, og jeg gjør det ved å følge Lindberg/lavkarbo/mat med lav GI kombinert med trening. Dette skal for meg bli en fullstendig livsstilsendring - altså jeg skal alltid leve sånn. Om det så tar 2 år å komme meg ned til idealvekta, så er det helt greit. Men denne gangen skal jeg bli der. Jeg har holdt på i 2 og en halv uke, og begynner å merke de positive effektene av lavkarbo. Har gått ned 4,5 kg. Trener minst 4 ganger i uka, det føles helt fantastisk!! Lager fantastisk mye god mat, og er topp topp motivert og lykkelig over å ha begynt!!! Jeg trener såpass mye nå, at jeg har bestemt meg for at siden dette er en varig livsstilsendring - så er det helt ok å kose seg hvis jeg blir invitert bort en gang i ny og ne. Da skal jeg IKKE ha dårlig samvittighet, for det gjør det bare verre. Det var kort om meg og mine mål:-) Jeg vet ikke helt hva jeg kan forvente meg ang hvor raskt dette går osv, så jeg synes det er vanskelig å sette meg delmål. Tar gjerne i mot tips der:-) Kanskje lurt å sette seg delmål i antall cm....?!
|