Vis enkelt innlegg
Gammel 02-11-10, 23:50   #15
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Novemberskravletråden til 30+

Brud2010: Velkommen skal du være! Vi klarer disse kiloene sammen

Når det gjelder motivasjon, så bruker jeg å sette meg delmål. Jeg bruker å ha fem kilo i slengen, og så har jeg en haug klær i forskjellige størrelser som jeg prøver litt etter litt og som etter hvert passer og blir for store.

Hovedmotivasjonen min er faktisk ei bukse jeg har hengt på veggen! Da jeg virkelig bestemte meg for å begynne å gå ned i vekt tok jeg favorittbuksa fra de slanke dager og hengte den opp på veggen. Så får den henge der fram til jeg kan bruke den igjen Det er en motivasjon, for jeg ser den jo hver eneste dag, mange mange ganger om dagen.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat