Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 12:44   #11
Mosepjusk
Seniormedlem

Mosepjusk sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Oslo
Alder: 45
Mosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt liktMosepjusk er veldig godt likt

Sv: Noen som trener på Vallhall Trening og Terapisenter?

Opprinnelig lagt inn av Karikatur, her.

Bor rett i nærheten, på samme sida av Ring 3 som Vallhall

Trenger en treningspartner! Trener helst timer, men pga travel hverdag med familie og jobb, så passer det best å trene utpå kvelden, og da er det få timer, så prøver å trene litt styrke på egenhånd også.

Bli'me!

Ok, skjønner hvor du bor. Eller jeg har i allefall en rimelig god idé uten å slenge ut en adressegjetting, hehe
Jeg bor på andre siden av Ring 3. Sånn cirka midt mellom der (jeg tror) du bor og Kiwi

Jeg er i samme travel-hverdag-situasjon som deg når deg gjelder familie (Er dere en stor familie? Min er ikke veldig stor.) og jobb, så kvelder er perfekt for min del også.

Det jeg ser for meg er at jeg (vi?) har faste dager å trene på. Sånn at f.eks. hver mandag og torsdag er trening i sal, og hver tirsdag er apparat-trening!
Selvfølgelig er det mulig å vike fra treningen innimellom, men i utgangspunktet så skal det være en fast avtale.
Skjønner? Er jeg streng, hehe!?

Mosepjusk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moseberg Svar med sitat