Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 15:22   #11
Opheliia
Seniormedlem

Opheliia sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Trenger litt hjelp ang min mor....

Jeg skulle til å foreslå et kurs eller coaching hos en Fedon-klinikk, men ser dere bor i Trondheim - ikke så mye av de kursene der nei. Men KOS finner dere i Trondheim og snart i Levanger (jeg skal faktisk være med å opprette lokallag, vi får se når det blir, alle sammen bruker fritiden sin på det nemlig) - de har møter hvor en får informasjon, historiene til andre - det kan jo være en inspirasjon for både din mor og din far?

Du nevner mageproblemer som din far har - helt siden jeg var lita jente og fikk fast føde ala vanlig norsk kost har jeg alltid vært plaget med mageproblemer. Da snakker vi om luftsmerter til de grader(!), hard mage (måtte som 2-åring alt få klyster for å gå på do....)/løs mage ++ Testet for allergier når jeg var liten og når jeg var 18 år. Frisk som en fisk ifølge alle testene!!!! Jeg håpet på å få beskjeden "du er allergisk mot det og det", men neida...det ble litt bedre når jeg gikk over til glutenfri kost, men ikke sånn supermasse. Når jeg derimot gikk over på dette kostholdet får jeg kun vondt i magen etter å ha spist godteri søtet med malitol Jeg er med andre ord en helt annen person. Tidligere hadde jeg null energi, jeg fikk jo ikke tatt til meg næring, jeg kastet opp og likte ikke å gå ut på ting da jeg visste at det kunne skje noe med magen (laga helt forferdelige lyder, fikk plutselig diare ++).