Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 15:28   #37
Zillah
Seniormedlem

Zillah sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: sånn omtrent 62°47'7.85"N 7°31'26.92"Ø
Zillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt liktZillah er veldig godt likt

Sv: Utredning for undervekt - hvor lang tid før man får svar på blodprøver?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Snakket med sykepleier, og hun var helt sjokkert over at jeg hadde klart å holde meg oppreist. Jeg husker ikke verdiene sånn helt i hodet nå, men hun sa at jernlagrene var så og si tomme (2?), blodprosenten var skremmende lav og hemoglobin eller noe sånt var ekstremt lavt,

For å seie det slik ...
Etter at min første var født, kom eg ned i 5,2 i Hb. (Det er temmeleg lågt, men ikkje å anses så lågt i barsel som hos andre fordi kroppen er lagd for å tåle eit visst blodtap under fødselen vha kompensatorisk volumauke.)

Eg var ganske pjusk. Hjartet dundra slik i hovudet mitt at du skulle trudd det var metall-konsert i naborommet. Eg måtte få hjelp til å dra på meg trusa etter å ha vore på toalettet, for eg var så svak at eg klarte det ikkje. Pust og pes, altså!

Så er det slik det står til med deg, så er det sanneleg ikkje rart at du kjenner deg dårleg! Signerer sjukepleiaren som snakka med deg. Det er no vel eit under at du klarer å vere på internett og poste her viss du er så anemisk!!

Håpar dei klarer å fikse det fort, for dette er jo kjempeviktig.
Eg fikk blodtransfusjon og blei veldig fort betre. (Mens den første posen gikk inn, faktisk.) Men for din del blir det naturlegvis viktig å finne årsaka til den horrible blodstatusen din og eg håpar at du får god og effektiv behandling slik at du blir frisk og får tilstrekkeleg næringsopptak.

og god betring, Iset!

Zillah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mitt ideal: jeger- og sankerlivsstil. I praksis: det eg har råd til på butikken for å overleve. Svar med sitat