Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 17:35   #12
mindreogmindre
Medlem

Medlem siden: Aug 2010
mindreogmindre er på en erverdig vei

Sv: Sjokolade med 0 karb

Opprinnelig lagt inn av mallilen, her.

Blir en kjapp tur over i morgen Smågodtet ved Eurocash er jeg ikke begeistret for - det smaker så likt vanlig smågodt at jeg mistenker at det ikke er riktig
Sjokoladen og slik jeg har funnet der, har stort sett bare hatt fruktose i stedetfor sukker, og har dermed ikke vært interessant for min del til nå. Skal ta en titt til neste gang, for de bør jo snart få inn ekte sukkerfritt!
Jeg har forresten forelsket meg fullstendig i cavlier-sjokoladen med banan. OMG! Jeg kunne dødd for en slik plate *slafs*

Takk for tipsene, forresten, jeg håper nå jeg klarer å finne frem i butikken der - den er så himla diger at jeg går meg halvveis vill hver gang

De som jobber der er skikkelig trivelige, så bare å spørre dem, det må jeg gjøre for den er som sagt diger den butikken

Brødene står i en slags papp-hylle forran de vanlige brødene, og de har 3 forskjellige farver, rød, grønn og blå...posene altså ) Det grønne er sunnest, og det rød er en slags loff, og den blå har blåbær i seg ...nam nam

mindreogmindre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat