Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 18:41   #194
streber
Seniormedlem

streber sin avatar

Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 50
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Var faktisk ganske utrolig ja-ikke sett det tallet på et par år, begynte jo å prøve å ta av meg overvekten med det samme jeg oppdaget den, i jan 09-hadde fri fra veiing vel et 1/2 år -resulterte i 19 kilo opp-(DET gjør jeg IKKE igjen for å si det slik), selv om jeg trodde jeg gjorde ting "rett"-men min kropp er full av betennelser da, så det er sagt. Overvekten kom fra mai 08(da oppdaget jeg også betennelsene) og til jeg greide å stoppe den i jan 09 . Hvordan jeg kunne unngå å legge merke til at 19 kilo raste på-vet jeg ikkeMen etter jeg er ferdig her blir det veiing minst en gang i måneden på meg- til jeg er så gammel at jeg bare gir en god lang F..i hele vekten-så DET såh!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat