Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 21:30   #2074
grotingeling
Seniormedlem

grotingeling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 52
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: FASE 1: Motivasjon, råd, hjelp og trøst

Opprinnelig lagt inn av lotta85, her.

hei

jeg har begynt på eurodiett fase 1 på lørdag 30.10 dette her tror jeg virkelig kan hjelpe meg. jeg er og veldig glad jeg fant et forum som dette

er det noen som har noen ide om hvor mye man kan forvente å gå ned i løpet av 30 dager på fase 1?

jeg leste i den lille boka som fulgte med at jeg kunne tilsette omeletten 1 dl ost, men jeg ble litt overaska over det for jeg har forstått det som at man kun kan ha diverse grønnsaker i tilegg til eurodiett maten. noen som vet?

hilsen lotta

Hei Lotta - velkommen i gjengen
Ser du har fått gode råd av de andre allerede, så jeg vil bare hilse på og ønske deg lykke til

grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat