Vis enkelt innlegg
Gammel 03-11-10, 21:42   #18
Anarko
Seniormedlem

Anarko sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Novemberskravletråden til 30+

I går var jeg på kino (Trolljegerne; very good) og kjøpte meg bacon og krydret med popcornkrydderene og spiste med god samvittighet for jeg spurte han karen bak kassa om det var ekte bacon; og jadda, det var det. MEN etter kinoen så sier en kompis til meg at han er helt sikker på at det er laga av mais. Fikk lyst til å saksøke kinoen. Så det i går ble altså min første og ikke en gang vitende sprekk :/ Heldigvis var det ikke så mye og jeg delte med mine kinokamerater. Men likevel! Har "heldigvis" en stygg hoste for tiden så etter å ha stressa hjem igjen i regnet fikk jeg en hostebye og kastet opp noe. Det gjorde selvsagt min tidligere bulimiske samvittighet mye bedre. Jaja, stakk i det minste ikke fingrene i halsen eller noe sånt tull. Men merkelig at noe sånt skal få deg til å føle deg bedre, selv om det er pga du er dårlig osv.

I dag begynte jeg i ny jobb; og den virker så langt kjempespennende! Jeg belønnet meg selv med en solid kebabsalat som var intet annet enn nydelig! De fleste lavkarboere ville vært veldig fornøyd med den, mye mye kjøtt og litt salat og en fet dressing oppå.

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat